Forum

Please or Register to create posts and topics.

C-formulier mist?

Even een reconcept vraagje: zit er een reconcept ook een c-formulier? b-formulier doe ik nu jaarlijkse geschiktheidsbeoordeling. Maar is er ook een format voor einde opleiding? Of gewoon ook jaarlijkse geschiktheidsbeoordeling en rest in RGS?

Antwoord van Reconcept:

Het C-formulier zit inderdaad niet in het portfolio. Van wat ik heb begrepen, diende het C-formulier vooral ter bevestiging dat de opleiding is afgerond. Het afronden van het portfolio kun je nu nog steeds doen, namelijk door in gebruikersbeheer op de AIOS te klikken en dan te klikken op portfolio tijdelijk deactiveren en dan Het portfolio is afgerond. Je moet dan de afronding vh portfolio met pincode bevestigen. 
 
Als je inhoudelijk nog iets wilt toevoegen aan het portfolio ter afronding, zou ik inderdaad ook voor een jaarlijkse geschiktheidsbeoordeling kiezen. Een portfolio afronden kan overigens ook door een ondersteunend medewerker (secretariaat) gedaan worden. 
Als het portfolio is afgerond kan de aios deze zelf exporteren naar een .zip bestand en er overigens 5 jaar nog bij in de Reconcept omgeving.